FAQ – Nejčastější dotazy zákazníků
OTÁZKA : Budu muset něco platit, když se oprava notebooku nepodaří ?
ODPOVĚĎ : V takovém případě za práci nic neúčtujeme. Zaplatíte jen dopravu zařízení k nám a zpět 210 Kč bez DPH, což je celkem 250 Kč
včetně DPH.
OTÁZKA : Co Budu něco platit, jestliže mi můj vadný notebook zdiagnostikujete, ale já se rozhodnu jej neopravovat pro vysokou cenu?
ODPOVĚĎ : Zpracování cenové nabídky je u nás zdarma. Nebudeme Vám za práci technika nic účtovat a vrátíme Vám notebook neopravený. Zaplatíte jen dopravu notebooku k nám a zpět 210 Kč bez DPH, což je celkem 250 Kč včetně DPH.
OTÁZKA : Co znamená SVOZ ZDARMA ?
ODPOVĚĎ : Objednáte opravu Vašeho notebooku, který si od Vás odvezeme, opravíme a následně dovezeme.
V případě úspěšné opravy notebooku nebudete za dopravu nic platit, budeme Vám účtovat pouze tu cenu opravy notebooku, kterou jste nám předem odsouhlasil.
OTÁZKA : Kdy tedy zaplatím za dopravu a kdy je doprava notebooku zcela zdarma ?
ODPOVĚĎ :Vždy, když se oprava notebooku úspěčně zrealizuje, platíme dopravu k nám a zpět k Vám my. Stejně tak je to u oprávněných záručních oprav notebooků.
OTÁZKA : Proč v objednacím formuláři nemohu nastavit nulovou cenu opravy ? Chtěl bych abyste mi nejprve sdělili, kolik peněz bude oprava notebooku stát a teprve pak se chci rozhodnout, jestli nechám notebook opravit.
ODPOVĚĎ : Takovou možnost máte – můžete odeslat před objednáním opravy notebooku nezávazný dotaz na cenu opravy . Nenulová cena v objednávce opravy je nastavená proto, abychom nepřetěžovali náš servis pseudozakázkami zákazníků, kteří ve skutečnosti svůj notebook opravit ani nezamýšlejí a vlastně nás jen vytěžují neužitečnou prací. Odeslání závazné objednávky opravy s vyplněnou alespoň minimální cenou 1000 Kč je pro nás důkazem, že Vaši objednávku „myslíte vážně“ .
OTÁZKA : Znamená tedy odeslání objednávky s minimální cenou 1000 Kč, že mi takovou cenu za každých okolností naúčtujete ?
ODPOVĚĎ : V žádném případě. Znamená to pouze to, že Vám tuto cenu můžeme naúčtovat, ale jen tehdy, když provedeme úspěšnou
opravu Vašeho zařízení. Účtovaná cena opravy bývá často nižší než minimální cena, kterou jste odeslal v objednávce. Bude-li ale vyšší, vždy si vyžádáme nejprve Váš souhlas s opravou notebooku za tuto cenu.
OTÁZKA : Ale co když cena opravy vychází vyšší než je cena, kterou jsem uvedl v objednávce ?
ODPOVĚĎ : Pak technik provede předběžnou diagnostiku notebooku, na jejímž základě Vám předložíme cenu opravy ke schválení. Teprve když tuto navýšenou cenu odsouhlasíte, budeme pokračovat v opravě. Pokud nebudete s touto ceou souhlasit, pak Vám notebook vrátíme neopravený za cenu dopravy.
OTÁZKA : Uvádíte, že průměrná doba diagnostiky je 3 dny a přesto není oprava notebooku, i když uplynuly již 4 dny …
ODPOVĚĎ : V průměru nám 1–3 dny trvá diagnostika závady, tedy stanovení nutného rozsahu opravy notebooku – k tomu musíte připočítat cca 1–3 dny pro vlastní opravu. Polovina oprav notebooků trvá delší dobu než 5 dnů, polovina oprav dobu kratší. Reálná doba opravy konkrétního notebooku závisí především na druhu závady, dostupnosti náhradních dílů, na době Vaší reakce na naši cenovou nabídku, 2 dny vezme doprava Vašeho notebooku k nám a zpět. V průměru ale platí, že zákazník je bez notebooku 5+2 dnů (ty 2 dny jsou na dopravu). Každý zákazník, který není spokojen s naší nabídkou ceny a předpokládané doby opravy, může bez udání důvodu zakázku stornovat a nikdy neriskuje více než 250 Kč za dopravu.
Je-li pro Vás standardní doba opravy dlouhá, máte možnost objednat službu EXPRESNÍ SERVIS a pak uděláme vše pro to, aby doba diagnostiky včetně opravy nepřekročila 24 hodin od přijetí zakázky do procesu opravy.
OTÁZKA : Jak probíhá proces opravy notebooku a jak objednat servis ?