Kdo jsme …
ABAX servisní centrum s.r.o. , IČ 25856936, se sídlem v Ostravě a působností v celé České republice
Co umíme …
- Poskytujeme službu servis notebooků pro celou Českou republiku již od roku 1995
- Naše pracoviště jsou vybavena nejmodernější technologií pro diagnostiku vícevrstvých DPS a pro výměnu PGA, SMT i BGA součástek včetně chipsetů základních desek. Na stejném zařízení jsou například osazovány desky elektroniky pro kosmické družice NASA, kde jsou kladeny nejvyšší požadavky na kvalitu a odolnost pájených spojů i v extrémních podmínkách
- Ke konci roku 2009 evidujeme již 14.755 úspěšně provedených oprav notebooků všech značek, převážně notebooků Acer, Asus, HP a Fujitsu …
Proč zvolit náš servis notebooků …
- Diagnostiku závad notebooků provádíme v průměru do 3 dnů
- Zajišťujeme odvoz a dovoz zakázek po celé České republice
- Neúčtujeme zjištění ceny opravy a neúspěšné opravy
- Ceny oprav jsou u nás výrazně nižší než u autorizovaných servisů (především z toho důvodu, že autorizované servisy se obvykle nezabývají opravami základních desek notebooků a jakoukoli závadu řeší jejich drahou výměnou)
- Objednávku opravy notebooku můžete zadat pohodlně z domu, notebook nemusíte nikam vozit
- Vaši zakázku pak můžete sledovat on-line přes internet po celou dobu trvání opravy
- Málokterý servis notebooků v České republice se může pochlubit 15-tiletou tradicí
Co napsali naši zákazníci …
- Jsem dlouhodobým uživatelem notebooků Acer a zatím jsem měl jen dva notebooky u Vás v servisu a musím říci, že vaše služby jsou na špičkové úrovni. Notebooky dovezené ze servisu jsou 100% funkční a bez závad. Doufám, že v tomto trendu budete pokračovat dále. Přeji Vám hodně úspěchů do dalších let. Gaupmann, 23.4.2009
- Vážený ABAXi a Vy, kteří jste se opravili můj notebook, ať přímo (technik) nebo nepřímo (slečna na příjmu atd.), děkuji vám, a to jak za ten zázrak tichého notebooku, tak za rychlost opravy a vstřícné jednání, včetně toho, že jste zavolali sami, když byla oprava hotová… Pokud si v duchu říkáte, že to je normál, nebo že přeháním, ok, ale v mé celkem dost bohaté zkušenosti to normál není (tedy v České republice), a proto mi není líno (jako vám nebylo) ještě jednou poděkovat. Mějte se hezky a … doufám, že se dlouho neuvidíme/neuslyšíme/neumailujeme. Soňa Janovská, zakázka PPP220409A6, 11.5.2009
- Dobrý den,chtěl bych Vám i vaší firmě touto cestou poděkovat za profesionální a férový přístup, který není dle mého v dnešní době moc častý. Přeji Vám i vaší firmě mnoho úspěšných let v dalším rozvoji. S pozdravem Bc. Tomáš Konečný www.i-matrace.cz , 9.7.2009
- Dobry den, chtel bych vam timto podekovat a vyslovit pochvalu za velmi rychlou, levnou a perfektne zorganizovanou vymenu mechaniky u notebooku MSI, vcetne bezproblemove dopravy. Pokud by kazdy servis pracoval takto jako vy, tak by bylo zakaznikum na svete hnedle lip. Alespon vime, kam se priste obratit. S pozdravem M. Jonas, PATENTSERVIS Praha a.s., 13.10.2009
- Dobrý den, tak disk po záchraně dat dorazil, data jsou v pořádku, dokonce po zazálohování fungoval rovnou v notebooku, takže nebylo třeba ani nic reinstalovat. Děkuji Vám za dobře odvedenou práci a rychlost opravy! Napsal bych, že se budu těšit na další spolupráci, ale byl bych rád kdyby nebyla potřeba 🙂 Bude-li však třeba další nestandartní obnova dat, tak mě těší, že vím na koho se obrátit. S pozdravem Jan Fiala, Krajský úřad za Vysočinu, 15.10.2009
- Dobry den, chtel jsem Vam jen podekovat za opravu, notebook uz spolehlive funguje, vzkazte prosim me diky Vasim technikum, jsou to profesionalove, ze neco takového umi opravit. Budu na Vas trousit jen chvalu. Tak preji vesele vanoce a stastny novy rok 2010. Berka Martin, Brno, zakázka SZ0120096181 – notebook Acer Aspire 5650, 23.12.2009